Pirita superloodushuviline 2021
Sihtgrupp:
Muu
Keskmine läbimise aeg:
2 päeva 2 tundi 12 minutit
Raja autor:
Krista Kutsar
Ootame sind avastusrajale Tallinn otsib superloodushuvilist 2021!
Rada Pirita superloodushuviline 2021 kutsub avastama kohalikku roheala ja selle looduslikke vaatamisväärsusi ning pakub võimalust treenida nii füüsist kui vaimu. Raja läbimiseks vajate laetud akuga nutiseadet, millel on andmeside ühendus ning sisse lülitatud GPS asukoha määramine.
Alustada võid ükskõik millisest rajapunktist ja punktide läbimise järjekord pole oluline. Raja soovituslikud algus- ja lõpp-punkt on Pirita silla lähedal jõe vasakul kaldal.
Raja pikkus on umbes 7 km ja selle läbimiseks kulub 2-3 tundi.
Rada kulgeb Pirita jõe kallastel nii luhal kui männimetsas. Teekonnale jääb ka Kose mõis, Lükati sild ja Kõrkja saar, kuhu pääseb Kloostrimetsa teelt Kõrkja tee kaudu.
Ühistranspordiga tulijatele on lähim peatus Rummu (Pirita tee), kuhu sõidavad bussid 1A ,6, 8, 34A ja 38.
Autoga liiklejad saavad jätta auto Pirita Velodroomi vastas olevasse parklasse Rummu tee ääres.
Rada on avatud 30. juunini. Kõikide raja läbinute seas loositakse juuli alguses Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti poolt välja superloodushuvilise meened. Oma kontaktandmed loosimises osalemiseks saab jätta selleks ette nähtud raja punktis.
Tutvu ka teiste superloodushuvilise radadega Nõmme-Mustamäe maastikukaitsealal, Lasnamäel Pae pargis ja Paljassaare poolsaarel.
Toredat avastamist!
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu