Avastusrada 2016 Kadriorg
Sihtgrupp:
Muu
Keskmine läbimise aeg:
1 päev 5 tundi 16 minutit
Raja autor:
Jaanus Terasmaa
Raja pikkus ~2 km, läbimiseks kuluv aeg ~1 h.
Raja algus on Kadrioru trammipeatuses. Selleks, et rajapunktides olevaid küsimusi näha, peab nendesse kohale minema.
Rada on mõeldud kõikidele huvilistele, kellel on soov saada uusi teadmisi!
Rajal tutvustatakse linna ökosüsteemiteenuseid.
Raja läbimine on jõukohane igaühele ning mingit erivarustust ei nõua. Küll aga tasub teid ületades olla tähelepanelik ning teha seda ainult selleks ettenähtud kohtadel. Kuna mängimine ei ole aja peale, siis kiirustamine midagi juurde ei anna, parem jaluta rahulikul ja naudi!
- Mängule registreerimiseks tuleb klõpsata nupul "Mängima".
- Seejärel tuleb sisestada mängijate või rühmade nimed (juhul, kui mängitakse rühmades või paarides) ning e-posti aadress, kuhu saadetakse individuaalsed kutsed alustamiseks. Uue mängija lisamiseks tuleb klõpsata lingil "Lisa+". Mängijate arvul piiranguid ei ole.
- Alles siis, kui kõik mängijad sisestatud klikka nupul "Registreeru mängul".
Põhjaliku kasutusjuhendid leiad avalahe allservast.
Vaja läheb:
Laetud akuga nutiseade (mobiil või tahvel), millel on mobiilne internet ja GPS.
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu