Lilleküla asumi jalutusrada ajaloo jälgedel
Sihtgrupp:
Muu
Raja autor:
Jaanus Terasmaa
Üldine info: jalutusrada kulgeb ajaloolistel Kristiine heinamaadel, praeguses Kristiine linnaosas Lilleküla asumis. Rada on loodud Tallinna Ülikooli ELU (erialasid lõimiv uuendus) projekti käigus ja on valminud rühmatööna. Jalutusrajal saad teada, mis asus valitud punktis varem ja mis on seal praegu. Punktid ei ole järjestatud ajaloost tulenevate sündmuste järgi vaid valitud turvalisuse põhimõtteid jälgides. Kristiine heinamaade ajalugu on uurinud ajaloolane Robert Nerman ja avaldanud oma raamatutes "Lilleküla ajalugu 1940. aastani" ja "Lilleküla ajalugu 1940 - 1991". Nutiseadmes avanevatele infotahvlitele on koondatud lühiversioon teabest iga paiga kohta. Sügavama huvi korral saab lugeda veebis olevaid artikleid. Teabe alla on lisatud lingid veebis leitavate artiklite kohta (R.Nerman, J.Juske jt autorid), kust on võimalik sügavama huvi korral infot saada.
Jalutusraja pikkus on 6-7 km. Jalutusrajale on märgitud 23 punkti.
Liikle ühest punktist teise turvaliselt, kasutades lähimat ülekäigurada. Digitaalsed infotahvlid avanevad nutiseadmes. Võta rajale kaasa kindlasti laetud nutiseade. Informatsioon iga järgneva punkti kohta avaneb 100 m raadiuses eelnevast punktist.
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu