Avastusrada - Tallinna Ülikool - Räpina jäätmerada - Sisesta mängijad

Räpina jäätmerada

Sihtgrupp: Gümnaasium
Raja autor: Ad min
* Kuna rada asub linnas ja ristub sõiduteedega, siis peab olema väga tähelepanelik ning teid ületama ainult selleks ettenähtud kohtades, veendudes eelnevalt selle ohutuses. * Raja läbimine ei ole võistlus omavahel vaid võitlus jäätmete liigse tekkega. Selle edukuseks tuleb üksteist aidata. * Oluline ei ole mitte kiirus, vaid tegevuste läbimõeldus ning vaatlemisoskus rajal. * Raja küsimused on omavahel seotud ning tähelepanlik peab olema igal hetkel. Vaja läheb: Vähemalt üks kaasaegne ja mobiilse internetiga varustatud nutiseade iga rühma (3-5 inimest) kohta. Veendu, et seadme aku on laetud! "Prügikott" - virtuaalne või füüsiline kott erinevat liiki prügiga, millele raja läbijad peavad Räpina linnas liikudes õigetesse kohtadesse "tühjendama".

Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.

Mängija 1:
Lisa veel mängijaid +

Vali mänguvorm:

Registreerimine koodi abil

Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".

Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.

Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu