Sõmerpalu mõis
Sihtgrupp:
Muu
Raja autor:
Gerda Aire Jahu
Sõmerpalu mõisa avastusrajal tutvute te Sõmerpalu mõisa huvitava ajalooga. Lisaks saate ka teada, millised kõrvalhooned mõisal olid ning kus nad täpsemalt asuvad.
Raja läbimiseks läheb vaja internetiühendusega mobiiltelefoni, millel on olemas ka GPS moodul. Samuti tasuks jalga panna korralikud jalanõud ning vajadusel võtta kaasa akupank.
Esimeseks punktiks on Sõmerpalu mõisa peahoone ning raja kogupikkuseks on ~800m. Et punktides olevad küsimused avaneksid, tuleb ise kohale minna.
Lõbusat avastamist!
Sisesta mängijate nimi ja e-posti aadress. E-postile saadetakse mängu alustamiseks vajalikud juhised koos mängu aadressiga.
Lisa veel mängijaid +
Vali mänguvorm:
Igale küsimusele peab vastama korra. Korra juba vastatud küsimusele teised enam vastama ei pea kuid võib. Toetab meeskonnaliikmete omavahelist koostööd, kus tuleb arvestada liikmete erinevate pädevustega erinevates valdkondades
Igale punktile rajal määratakse punktide arv, mis omistatakse vastajale õige vastuse korral ja tulemus kuvatakse koondtabelis
Samas punktis näed eelmiseid, sama mängu ajal vastatud vastuseid. Sellest lähtuvalt pead ja saad oma vastuse kujundada (näiteks fotojaht)
Peab koguma kindla arvu punkte. Küsimused on erineva raskusega ja kaugusega, seejuures annavad stardipunktist kaugemal olevad küsimused rohkem punkte. Kõige lähemal asuv küsimus annab 1 puntki, järgmine 2 jne
Esimene mängija, kes punkti jõuab, saab küsimuse ära vastata, teise jaoks see läheb lukku. Võidab see, kellel läbitud kõige rohkem punkte ja seal õigeid vastuseid antud
Registreerimine koodi abil
Mängule on võimalik registreerida ka koodi abil. Koodi loomiseks klikka nupul "Genereeri kood". Koodi saavad mängijad sisestada Avastusraja esilehel lingi alt "Liitu mänguga".
Koodiga liituvad mängijad peavad sisse logima kasutades Google-i sisselogimisteenust.
Kood kehtib 24 tundi või kuni mängu looja sulgeb mängu